17 april 2013

Tag ♥ Get To Know Us

Geschreven door: Eva en Cato

Eerste post! Omdat je vast benieuwd bent naar wie we zijn, dachten we: 'Laten we de tag: Get to know us als eerste bericht doen!'.
Omdat we jullie natuurlijk ook willen kennen, kun je (als je wilt) de tag zelf ook doen!


Geboortejaar?
Eva: Ik ben geboren in 1998, dus ik ben nu 14.
Cato: In 1999 kwam ik op aarde. Dat betekent dus dat ik 13 jaar ben.

Hoe lang ben je?
Eva: Ik ben helaas maar 1.61,5m. Niet lang, maar nog steeds langer dan Cato! ;)
Cato: Met mijn kleine 1.60m steek ik niet bepaald boven mensen uit.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Eva: Hou allemaal toch even je mond, het is nog midden in de nacht, idioten!
Cato: Blijf ik nog eventjes liggen, of toch maar niet?

Waar ben je op dit moment?
Eva: Ik vul dit de dag na Cato in en ben thuis, omdat ik zo nog naar de ortho moet...
Cato: In Eva's huis, terwijl Eva een filmpje voor de Franse les aan het monteren is en ik deze (vele!) vragen invul.


Bron

Single/relatie?
Eva: Forever lonely...
Cato: Happy single, hiero!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Eva: Klein van stuk, maar een veel te grote mening!
Cato: Een meisje, die denkt aan chocoladetoetjes en alles geordend wil hebben.

Guy/Girlcrush:
Eva: Uhm, ik heb niet echt een crush.
Cato: De liedjes van Taylor Swift vind ik erg leuk, je kunt wel zeggen dat dat mijn 'girlcrush' is. Een 'guycrush' heb ik eigenlijk niet.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Eva: In bed liggen en een muur van Nesquik om me heen hebben!

Cato: Het niet druk hebben en lekker veel kunnen bloggen. Maar ja, huiswerk is er altijd...
Wat is je doel in het leven?
Eva: Tja, gelukkig worden denk ik.

Cato: Ik hoop, net zoals Eva, gelukkig te worden. Het klinkt heel cliché, maar toch is het zo! :)
Waar ben je bang voor?
Eva: Spinnen!!! Ik heb echt een spinnenfobie, maar ik ben eigenlijk bang voor alles wat klein is en ongemerkt in je kamer kan sluipen...

Cato: Vliegen heb ik nooit fijn gevonden, maar ook in achtbanen zitten is niet mijn favoriete bezigheid.

Heb je je rijbewijs?
Eva: Nee! Ik ben pas 14!

Cato: Insgelijks met Eva! Terwijl ik 13 ben... Haha.


Nagellak of lippenstift?
Eva: Ik denk toch nagellak, maar ik hou ook van knallende lippen!
Cato: Nagellak! Daar kun je (vind ik) veel meer mee variëren, en dat draag ik het meest.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Eva: Lente denk ik, als het eindelijk weer warm wordt en er overal bloemen
zijn! Maar ik vind de herfst ook altijd heel gezellig!

Cato: Zomer! Lekker het warme weer, op het strand liggen, bruin kleurtje kweken, zomervakantie... Heerlijk!

Wil je ooit gaan trouwen?
Eva: Ja! In een mooie jurk en met een grote taart!

Cato: Ja, dat lijkt me geweldig! Ik kan nu al uren fantaseren over een mooie bruidsjurk en een gigantische taart van vier verdiepingen... Hihi.

Ben je een healthy-freak?
Eva: Uhm, nee. Gewoon niet...

Cato: Fruit eet ik genoeg, groente ook wel, maar snoep en chocolade komt ook vaak genoeg mijn mond langs. Dus een echt healthy-freak kun je me niet noemen.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Eva: Ik ben nog al opvallend als het om haar gaat, normaal heb ik kort blond haar in alle modellen die je maar kan bedenken, maar ik heb net twee maanden dreadlocks gehad - neppe natuurlijk. Ze waren rood en heel lang! Maar die zijn er nu weer uit en nu heb ik weer blond haar, aan een kant kort en aan de andere kant een soort boblijn, ik laat het namelijk lang groeien.

Cato: Mijn haar is een stuk saaier dan Eva: halflang, donkerblond, steil en dun, waarmee je bijna niks mee kunt.


Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Eva: Zijn schoenen ook goed? Ik wil namelijk heeeel graag Dr. Martens! Gewoon mat of glimmend zwart denk ik.

Cato: Een nieuwe schooltas! Dat heb ik echt hard nodig. Maar ook een leuke zomer-outfit zou goed te pas komen!

Heb je tattoos?
Eva: Nog niet! Maar ik wil er later wel een!

Cato: Nee, en ik ben zeker niet van plan er eentje te laten zetten.

Heb je piercings?
Eva: Behalve twee gaatjes in elk oor niet.
Cato: Nee, als je oorbel-gaatjes niet mee telt.

Draag je een bril?
Eva: Liever niet, ik heb lenzen, maar ik kan ook niet zonder bril want ik heb

-5...
Cato: Nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Eva: Tonijn!!!

Cato: Heel saai en gewoontjes, maar ik val toch vaak weer terug op een pizza Salami. Jum!

Favoriete eten/drinken?
Eva: Duh! Chocola en Nesquik natuurlijk!

Cato: Chocolade! En vis. Qua drinken heb ik niet echt een favoriet. Oké dan, Fanta.


Wat is je favoriete parfum?
Eva: Ik denk Dot van Mark Jacobs, maar Tommy Girl van Tommy Hilfiger vind ik ook heerlijk ruiken.

Cato: Tommy Girl van Tommy Hilfiger! Haha, Eva en ik hebben dezelfde smaak qua geurtjes.

Wat is het laatste wat je kocht?
Eva: Dorito salsa chips, die zijn echt heerlijk!

Cato: Gewoon boodschappen voor mijn mams.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Eva: Koffie drinken op de bank en kletsen met mijn moeder en stiefvader.
Cato: Ik was zo snel mogelijk aan het douchen, omdat er een paar mannen van een elektriciteitsbedrijf in de ochtend kwamen (gelukkig had ik wel het eerste uur vrij).

Favoriete ijsje?
Eva: Ben&Jerry's! Die ene met die visjes en karamel, Phish Food.

Cato: McFlurry Magnum Almond.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Eva: Ik denk dat jullie daar  wel al achter zijn! Hevige slaper natuurlijk.

Cato: Hevige slaper! 's Avonds wil ik nooit naar bed, maar 's ochtends wil ik nooit wakker worden...

Met hoeveel kussens slaap jij?
Eva: Met zoveel mogelijk! Ik laat me het liefst in een bed vallen met enorm veel kussens, knuffels en dekens!
Cato: Het valt nog mee, twee of drie?

Ben je een ochtend- of avondpersoon?
Eva: Avond! Ik wil nooit gaan slapen 's avonds, 's ochtends krijg je mij mijn bed niet uit!

Cato: Avondpersoon. Wow, wat is avond eigenlijk een raar woord... Zeg het tien keer achter elkaar en je weet wat ik bedoel!



Ben je geordend of rommelig?
Eva: Ik ben echt een rommelkont, maar ruim wel om de paar dagen op omdat ik eigenlijk niet tegen heel veel zooi kan...
Cato: Ik ben echt geordend. Mijn kleren liggen op stapeltjes op kleur, mijn kamer is (bijna) nooit een rotzooitje en mijn agenda ziet er netjes uit. Tja, orde hebben is nou eenmaal fijn.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Eva: Ik denk de Eiffeltoren, of gewoon een heel warm land en daar heeel lang naar de zon kijken!
Cato: Zwemmende kinderen, en dat ik daar tussen zwem.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Eva: Ik ben in elk geval klaar met school. Ik denk dat ik een opleiding doe, maar ik zou niet weten welke...

Cato: Ik hoop dat ik dan studeer aan Journalistiek, en een leuke jongen heb ontmoet.

Wie mis je op dit moment?
Eva: Mijn vader, ik ben nu bij mijn moeder en ga volgende week weer naar mijn vader!
Cato: Op dit moment mis ik eigenlijk niemand. Serieus, ik kan niemand bedenken.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Eva: Dat is een moeilijke vraag. Mag je haar ook? Want daar ben ik tevreden over!

Cato: Ehm..., ik denk mijn ogen...?


Ben je verlegen?
Eva: Helemaal niet, behalve als je me in een groep met allemaal onbekende mensen zet.
Cato: Valt wel mee, maar ik ben ook niet zo'n zelfverzekerd type die denkt dat 'ie helemaal awesome is.

Heb je een accent?
Eva: Nee, maar ik slis wel een klein beetje.
Cato: Nee, maar ik hoor soms wel van anderen (bijv. van mijn nicht en neef uit Arnhem), dat ik Haags praat.

Heb je zussen/broers, hoe oud?
Eva: Bereid je voor! Ik ben eigenlijk enigskind, mij moeder heeft één kind gekregen. Maar mijn ouders zijn gescheiden, dus de nieuwe vriend van mijn moeder heeft drie kinderen: tweeling Nadia en Eline, allebei 12 jaar oud. En een jongen, Joeri, die is 15 jaar oud.
De vriendin van mijn vader had al een zoontje, Jens die is 10 jaar. En mijn vader en stiefmoeder hebben samen nog een kind gekregen, mijn halfzusje dus, die heet Veerle en die is 6 jaar.
Cato: Ik heb een lieve zus Bibi, die drie jaartjes ouder is dan ik.

 Tumblr_lrpkabl4o51qzlicjo1_500_large Bron

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Eva: Naar school gaan, daarna huiswerk maken en daarna hopelijk nog een leuke misdaadserie op tv of op mijn laptop kijken!

Cato: School, school, school. Huiswerk, hockey, musicalles, tv-kijken, bloggen..., dat soort leven.

Wij hopen dat we nu niet hele onbekenden meer zijn voor jullie!

Vertel eens, wie ben jíj?

4 opmerkingen:

  1. Leuk om jullie zo te leren kennen. Ik mis alleen nog een foto van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de tip. Daar wordt aan gewerkt!

      Groetjes Eva en Cato

      Verwijderen
  2. Leuk stukje! Ik ben benieuwd naar jullie volgende post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha meiden! Wat leuk om jullie wat beter te leren kennen zodat we weten wie er achter dit blog zitten ;-) Succes met bloggen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥