27 mei 2013

Pink! ♥ Let's go PINK!

Geschreven door: Cato

Iedereen heeft een eigen mening over roze. Roze is voor watjes, voor tutjes, of roze is superleuk! Ik vind roze een lekkere knalkleur, maar als ik in mijn kledingkast kijk, zie ik niet heeeel veel roze kleren. Sterker nog: maar één roze vest (met grijs), een roze vestje die ik nooit meer aan doe, een roze shirt, roze hempje en tja... dat was het! Daarom leuke foto's van WeHeartIt met véél roze erin!




Persoonlijk zou ik nooit een roze bruidsjurk willen, maar zo ziet het er wel erg vet uit!


Die hakken zijn toch supercool?


Roze nagellak vind ik echt heel leuk staan!


En de foto's doen niet meer wat ik wil... Nou ja, dan kijken we ze maar in het klein.

Aah, die hondjes :)


Allemaal roze bloemetjes in een veld, als ik daar langs zou komen, zou ik echt heel veel foto's maken. Zo mooi!


Oké, ik moet toegeven. Met dat ei en die paddenstoelen is veel gephotoshopt, maar ik vind het wel móói!

Hou jij van roze?

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥