29 juni 2013

Summer! ♥ We love summer-tag

Geschreven door: Cato en Eva


Wie houdt er nou níet van de zomer? We said: euhh... Nobody! En daar hebben we gelijk in, we think. Zie hier onze ingevulde summertag!



Wat is je favoriete nagellakkleur voor de zomer?
Eva: Ik hou van lichte kleuren in de zomer, mint, lila en geel!
Cato: Pastelkleuren! Dat is zo mooi en het past overal bij.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Eva: Roze! Ik heb laatst een nieuwe lipgloss gekocht, de essence stay matt. Vinden jullie het trouwens leuk als ik hier een review van maak? 
Cato: Lekker knalrood. 

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Eva: Uhm, alles! Ik draag het hele jaar door veel accessoires, ook in de zomer. Dus ik heb niet een speciale favoriete zomeraccessoire. 
Cato: Grote oorbellen! Lekker kleurig en opvallend, love it.




Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Eva: De high-low rokken en jurken! En de high waisted broekjes! En natuurlijk de croptops!
Cato: de bloemetjes overal. Errúg vrolijk ;)

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Eva: Dit vind ik een beetje een rare vraag, ik brand veel kaarsen maar niet in de zomer! 
Cato: Een licht bloemengeurtje. 

Wat is je favoriete body spray en parfum?

Eva: Ik heb geen body spray, maar wel parfum! De parfum 'Dot', van Marc Jacobs, die draag ik veel! Hij ruikt lekker zomers en fruitig! 
Cato: Uhm, ik blijf bij Tommy Girl, haha.

Hoe is, waar jij woont zomers, het weer?

Eva: Ik woon in Nederland, en ik denk dat iedereen die dit leest ook uit Nederland komt. Dus hoef ik het weer niet uitleggen. 
Cato: Ik woon aan het water en dan is het meestal wel winderig. Wel chill, want ik kan elke dag zwemmen :)



Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Eva: De warmte en de vakantie! 
Cato: Zonder jas fietsen met een kort broekje en talloze leuke hempjes. O, en gelakte teennagels natuurlijk. En mag ik nog meer zeggen? Zwemmen! Vakantie! Langer licht! Vrolijkheid! Summersongs! ALLES IS BETER IN DE ZOMER, haha.

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Eva: Met mijn vader ga ik twee weken naar een huisje in Italië, en met mijn moeder beslissen we het meestal een week van te voren, dus dat weet ik nog niet!
Cato: Ik ga op windsurfkamp en naar Zuid-Frankrijk! Wordt leukleukleuk! :)

Wij vonden deze tag erg leuk om te doen! Neem hem gerust over en als je deze tag al gedaan hebt, zet in de comments even de link. Vinden we leuk om te lezen. 

Summer: Yay or nay?

6 opmerkingen:

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥