15 juli 2013

Random ♥ Mijn sieradenstash - Cato

Geschreven door: Cato


Mijn sieradenstash is best groot. Veel armbanden en ringen. Oorbellen in overvloed en ook nog een mens in m'n kamer. Een aankleedpop dan, die ik gebruik als hanger voor mijn kettingen. Ik dacht: misschien is dat wel leuk om te laten zien! Links zie je de armbanden en ringen, in het midden mijn zelfgemaakte (*applausje voor mij*) Happy look-a-like en rechts de oorbellen en kettingen. Kijk je mee?

 

Laat ik de volgorde aan houden van rechts naar links. Dus ik begin bij juist hetgene wat níet sieraad is... Maar het staat er wel bij, dus ik laat het toch zien. 
Mijn alledaagse make-upjes! Parfum kan ik niet missen, mascara ook niet en zonder vaseline kan ik niet de deur uit. Daarom staan ze ook dicht bij mijn kamerdeur, zodat ik ze niet vergeet met mijn slapende kop, haha!

 Dan mijn oorbellen! Dat zijn er veel, heel veel. Voor mijn doen dan. Ik draag ze dan ook zeker niet allemaal. Boven de knopjes, onder de wat langere.


Allemaal knopjes en iets langere hangertjes. Van deze twee rijen vind ik de donkerblauwe (tweede van rechtsonder) het leukste. Deze heb ik op mijn verjaardag gekregen, in het jaar dat ik net gaatjes had. Ze blijven mijn favoriet naar nette feestjes. 


 Dan de ietwat langere oorbellen! Deze hebben stuk voor stuk een herinnering.  Van boven naar beneden, van links naar rechts:
- Mijn eerste aankoop bij de Intertoys qua sieraden. Ik zat in groep 7(of 6?) en was helemaal blij met mijn gaatjes. 
- Deze schattige vlindertjes heb ik van mijn zus gekregen, drie jaar geleden. Ze ging met school naar Antwerpen en kocht deze voor mij.
- Deze roze oorbelletjes heeft mijn moeder gekocht voor mij toen we in Frankrijk op vakantie waren. Ze waren handgemaakt en hartstikke mooi.
- Deze uiltjes kocht ik bij de Claire's. Ik kon ze niet laten hangen. Wat ook mee hielp was dat het 3 voor de prijs van twee was: nou, helemaal geweldig toch?
- Dit rondje heb ik gekregen van mijn nichten: hun oude oorbellen mocht ik hebben. Dit was de eerste oorbel die ik in had, na de 6-weken-oorbellen.
- Zelfde verhaal van hierboven.
- Op vakantie maakten we altijd sieraden. Mijn zus heeft deze in elkaar gezet.
- Hetzelfde als hierboven.
- Deze mooiertjes heb ik gekregen op mijn verjaardag. Heel lief.
- Haha, nog meer oorbellen van mijn zus! Of nou ja, eigenlijk van 'Sinterklaas'.
- Deze mooie vleugels draag ik bijna nooit meer. Het hoorde bij de actie van de Claire's.


Dan op naar de paspop! Ik had haar een shirt aangetrokken en een vrolijke sjaal omgedaan. Deze kettingen draag ik eigenlijk nooit. 

 Deze kettingen juist weer wel! Dat parfumflesje vind ik het leukste, daar kun je ook echt parfum in doen! Hoe leuk?
 

Deze ketting vind ik ook heeeel leuk, maar het sluitingkje is kapot! Mwehh.

Armcandy! Ik ga ze zeker niet allemaal bespreken, maar het voorste hart zijn de neutrale kleuren en het achterste hard de kleurtjes. Er hangen ook nog allemaal oorbellen aan. Er achter allemaal zelfgemaakte en de voorste leukertjes.


Mijn ringen! Sommigen gekregen, sommigen gekocht, sommigen gekregen van een vrouw die ze zelf maakte en sommige gewonnen (bij de Bingo van de basisschool, haha. Wow, die heb ik dan nu al 5 jaar!). 

En dat was mijn stash alweer! 
Is jouw sieradenstash ook zo groot?

2 opmerkingen:

  1. supercoole sieraden. Waar koop je die rekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Blokker, maar ik weet niet of ze er nog steeds zijn.

      Verwijderen

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥