19 juni 2013

Chocolade :) ♥ Bruin in je outfit

Geschreven door: Eva
Polka Dots & Lace | via Tumblr

Bruin vind ik een moeilijke kleur om te combineren, ik heb dan ook niet veel bruin in mijn kast, daarom vandaag wat plaatjes van bruine outfits. Misschien kunnen jullie het nu makkelijker combineren!



Polka Dots & Lace | via Tumblr
Lekker zomers, gewoon bruine schoenen! Bruine sandaaltjes kunnen natuurlijk ook, bruin en spijker vind ik een mooie combinatie!
* Petit and Sweet Couture
Een bruine tas, daar hebben denk ik heel veel meiden er wel een van. Die zijn hartstikke leuk! Je ziet ook dat bruin mooi samen gaat men bloemenprint! 
Girl
Oke, dit is niet echt bruin. Maar taupe, een mooie kleur! Je moet wel kijken of het jou staat, zo`n lichte taupe kleur staat mij afschuwelijk ik lijk dan net een lijk. Maar bij sommigen staat het echt mooi! Dit broekpakje is mooi gecombineerd met goude sieraden, mooi!
flattery
Ik hou niet van leren shorts, het is helemaal in maar vooral de zwarte vind ik een beetje ordinair. Maar dit bruine leren shortje met een soort korset achtig veter dingetje aan de voorkant vind ik heel leuk! Het is een beetje gladiator achtig,  ik zou het dan ook combineren met gladiatorsandaaltjes, want ik vind zwart en bruin meestal niet echt samengaan.

Hebben jullie veel bruin in je kast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥