16 juni 2013

Bloemen ♥ Outfits + croptops!

Geschreven door: Eva
Young Style | via Tumblr
Zoals jullie in de titel zagen, ga ik jullie leuke bloemen outfits laten zien omdat bloemenprintjes hartstikke zomers en leuk zijn! Ook laat ik outfits met croptops zien, omdat ik het zelf helemaal geweldig vind, al heb ik er zelf geen... Dus lees verder als het je leuk lijkt!



601763_462281837187198_2108188319_n.png (480×427)

Dit is een heel classy bloemen outfitje, je zit altijd goed als je een jurkje met bloemenprint hebt. Die kan je heel makkelijk combineren met mooie zomerschoenen en je bent klaar! Hier zijn er dan ook nog bijpassende oorbellen en een ketting en een leuke strandtas. Al is dit geen outfit voor op het strand, hij is wel leuk om in de zomer een keer uit eten te gaan!

Alaa. - Polyvore
Ben je niet zo van de rokjes en jurkjes? Dan is dit wel iets voor jou! Een lange broek met bloemenprint, je kan natuurlijk ook een short met bloemenprint dragen! Hier is het gecombineerd met een zwart hemdje, ik zou kiezen voor een gekleurde, dat is iets zomerser. De tas vind ik ook zo leuk! Alleen zitten er strepen doorheen? Maar ja, en natuurlijk leuke zomerschoentjes!


Life Best Unwritten | via Tumblr

Ik ben helemaal weg van deze outfit! De kleur van het hemdje vind ik echt lekker zomers, en de short! Het lijkt een rokje, alleen loop je niet het risico dat iedereen je onderbroek ziet! De schoenen vind ik mooi, maar wie kan daar nou op lopen?? Ik zou er gewoon ballerina`s of sandaaltjes bij dragen. En de clutch is mooi, maar er past niets in, ik zou lekker gaan voor een grote strandtas!
fashion

Dit is ook weer een classy outfit, maar wel lekker zomers en bloemig! Het shirtje is een croptop, een kort shirtje. Ik vind dat zó leuk! Maar ik vind wel dat je het moet combineren met een hoge broek of rok, dus dit is echt ideaal!



Zoveel crop! Ik heb er één zonder bloemen, maar die vind ik gewoon zo gaaf! Met galaxy print! De andere zijn ook echt heel leuk! Ik weet alleen niet of ik het zelf zou durven te dragen.

Zouden jullie of hebben jullie een croptop, en hoe draag jij hem?

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥