6 augustus 2013

Random ♥ Tag: Als ik ... was, was ik ...

Geschreven door: Eva en Cato

Cato kwam deze tag tegen en we dachten: hé, laten we die ook eens doen!  Dus,  zie hier: de 'Als ik ... was, was ik ...'-tag!

Als ik een maand was, dan was ik..
Cato: December! Dan kan ik als maand kinderen blij maken met cadeautjes voor Sinterklaas en voor sommigen Kerstmis, dan kan ik mensen blij maken met witte sneeuwvlokken op de bomen, dan kan ik de stoerdere mensen blij maken met het vele vuurwerk overal, dan kan ik alle mensen blij maken met het nieuwe jaar en dan kan ik mijzelf blij maken, omdat ik in die maand jarig ben!
Eva: Ik ook december! Dan ben ik jarig!


Als ik een dag was, dan was ik..

Cato: Zaterdag. Dé dag om lekker te niksen, maar nog wel om te gaan
sporten. 

Eva: Vrijdag! Op die dag ben je altijd zo vrolijk, ik tenminste. Op school is het een grote dierentuin omdat iedereen zin heeft in het weekend en eenmaal thuis kan je heerlijk relaxen!

Als ik een planeet was, dan was ik.. 
Cato: De zon! Lekker warmte uitstralen, joepiedepoepie!
Eva: Aarde, al het leven is in en op mij!

Als ik een tijdstip was, dan was ik.. 
Cato: Euhm... 20.30u. Dan is het meeste leerwerk gedaan en kunnen mensen gaan chillen.
Eva: 19:00u. dan ga ik eten enzo, lekker chil!

Als ik een dier was, dan was ik.. 
Cato: Een poes! O, wat moet het heerlijk zijn om je eigen gangetje te kunnen gaan, lekker te luieren en alle liefde te krijgen van de hele wereld. O, en ik wil wel eens door kattenogen kijken en weten wat mijn kat de hele dag doet. En misschien wil ik ook wel die brokjes proeven, misschien zijn ze voor een kat wel heel erg lekker. Je weet maar nooit! :)
Eva: Eerst dacht ik ook een poes, maar ik denk eerder een grote Berner Senner, oftewel een hond. Want die zijn vrolijk, lui, nieuwschierig, trouw en zo schattig!

Als ik een meubelstuk was, dan was ik..
Cato: Een bed. Een lekker, zacht bed.
Eva: Een bed!

Als ik een vloeistof was, dan was ik..
Cato: Fanta. Maar dan in de citroensmaak.
Eva: Chocolade saus

Als ik een gereedschap was, dan was ik.. 
Cato: Een boormachine! Ik weet niet, maar dan maak je duizenden rondjes, zonder misselijk te worden. Oke, wat heb ik weer een rare fantasie, haha.
Eva: Een hamer, want ik denk dat die veel hoofdpijn heeft en dat heb ik ook.

Als ik een bloem was, dan was ik..
Cato: Een madeliefje. Heel schattig en klein en onschuldig. 
Eva: Een narcis, lekker vrolijk!



Als ik een muziekinstrument was, dan was ik.. 
Cato: Veel mensen zeggen waarschijnlijk een piano, maar ik lekker niet: een harp. Dan ben ik heel groot en wauw. 
Eva: Een basgitaar! Dat vind ik echt een gaaf instrument!

Als ik een kleur was, dan was ik.. 
Cato: Roze! Het eerste antwoord wat in mijn hoofd komt. 
Eva: Rood, dat is echt een gewaagde kleur.

Als ik een emotie was, dan was ik.. 
Cato: Blijdschap. Dûhh.
Eva: coolheid, ik vind namelijk dat dat een emotie is.



Als ik een soort fruit was, dan was ik.. 
Cato: Een sappige watermeloen.
Eva: Aardbei!!!!

Als ik een geluid was, dan was ik.. 
Cato: Het geluid van zachttikkende regen tegen het raam.
Eva: Het geluid wat je hoort als je door de net gevallen sneeuw loopt, dat geknerp. Of een tjilpende vogel.

Als ik eten was, dan was ik.. 
Cato: Dat is een moeilijke. Eigenlijk wil ik alles wel zijn. Hmm, laat mij maar een stuk chocolade zijn die nevernooitniet op gaat! 
Eva: Chocola. Deuheu!

Als ik een plek was, dan was ik.. 
Cato: De plek van mijn huis. Lovely home ♥
Eva: Een bed, ohnee, dat is geen plek. Een slaapkamer.

Als ik een smaak was, dan was ik.. 
Cato: Kerrie. ...
Eva: zoet, en zuur.

Als ik een voorwerp was, dan was ik..
Cato: Een mobiel. Dan kan ik alles lezen en weten van een persoon.
Eva: Een dagboek, dan houd ik alle geheimen van een persoon gevangen. Of een dromenvanger! Dan houd ik alle dromen van een persoon gevangen.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik.. 
Cato: Handen. Zonder handen ben je niks, met handen ben je alles. Of zoiets.  
Eva: Ik ook handen!

Als ik een liedje was, dan was ik.. 
Cato en Eva: Aah, dit is een mooie afsluiter. Ik denk dat dit ook voor Eva telt. Als ik een liedje was, dan was ik dit liedje:
BLURRED LINES!
Nog een beetje Eva: Ja, ik zou dat nummer inderdaad zijn, maar ook 'nobody`s wife' van anouk.

Vind jij dit ook een leuke tag?
Foto's van WeHeartIt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥