9 augustus 2013

Random ♥ Tag: Random & Personal Questions

Geschreven door: Eva en Cato

Nog een tag? Ja, nog een tag. Tags zijn zo leuk om te doen! Lekker antwoorden te verzinnen achter je laptopje, kijken wat anderen hebben en dan denken: 'Ik heb echt iets heel anders!' of juist: 'Hé, dat heb ik ook!'. Lees verder naar de Random & Personal Questions-tag!

Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?
Cato: Helemaal niet rustig! Ja, ik kon soms rustig zijn, maar andere keren gilde ik mijn longen uit mijn lijf. Ik was een gillende baby, haha. 
Eva: Ik was eigenlijk een rustige, tevreden baby. Als ik mijn eten op tijd kreeg! Net als nu dus eigenlijk!

Welk nummer staat op 1 in jouw iTunes?
Cato: Ik gebruik geen iTunes (heb geen Apple-mobiel), maar het nummer dat ik vaak luister: Beneath your beautiful - Emili Sandé en Labyrinth. Ik weet het: oud nummer, maar wel hartstikke mooi!
Eva: Euh, ik heb ook geen iTunes, maar ik heb niet echt een lievelingsnummer, ik luister zoveel verschillende muziek!



Wat is je favoriete winkel voor impulsaankopen?
Cato: Hema. Lekker goedkoop.  
Eva: Kruidvat. Lekker goedkoop, en je kan je er te buiten aan allerlei verschillende make-up merken

Wat is je favoriete make-upproduct van dit moment?
Cato: Mijn body spray van de H&M. Heel lekker fris en zoet.
Eva: Lipgloss! Ik draag het altijd, maar in de winter draag ik meer lippenstift, en in de zomer meer lipgloss! Vooral de stay matt varianten van Essence vind ik fijn.

Wat is je favoriete parfum van dit moment?
Cato: Een body spray van de H&M. De blauwe variant :) 
Eva: Een parfum die Aurora heet, mijn moeder kwam er een keer mee thuis, ze had hem gekocht in een uitverkoop bij de Douglas, maar ze vond hem stinken! Dus kreeg ik hem, het is echt een beetje een waterachtig geurtje.



Wat is je favoriete seizoen?
Cato: Zomer! Maar eigenlijk ook winter. Hmm... ik kan niet kiezen, haha.
Eva: Ik kan niet kiezen, lente is mooi door de bloemen, herfst ziet er ook altijd prachtig uit, winter is de gezelligste maand van het jaar, en zomer is lekker warm!

Welk product heb je als laatst opgemaakt?
Cato: Mijn mascara! Heb nu wel al een nieuwe.  
Eva: Zeep, van Dove, ik weet niet meer hoe hij heette.

Wat drink je ’s ochtends altijd?
Cato: Dat verschilt: soms melk, soms sinaasappelsap, soms Innocent en soms water. Jaaa, ruim de keuze!  
Eva: Melk.

Welk land zou je graag nog gaan voordat je dood gaat?
Cato: Oeh, wat een dramatische vraag, haha. Ik zou graag nog naar Amerika willen. Wel ver vliegen en helemaal niet goedkoop, maar wát een geweldig land moet dat zijn!
Eva: Ibiza! New York! Rome! Venetië! Canarische eilanden! Overal eigenlijk!



Welke talen spreek je allemaal?
Cato: Engels, Frans, (beetje) Duits, (piepklein beetje) Spaans en Nederlands natuurlijk. En ik wil de taal leren van de Minions van Verschrikkelijke Ikke. Noh, grapje. 
Eva: Engels, Frans, Duits (Haha, dat krijg ik op school maar ik kan er geen woord van!), Spaans, Nederlands en Vlaams.

Welke namen zou jij aan je kinderen geven?
Cato: Ik zou echt geen jongensnaam weten, maar meisjesnamen genoeg: Kate of Jane. Allemaal Engelse namen, haha. Maar Kate is echt al een naam die ik sinds mijn achtste mooi vind, haha. 
Eva: Een beetje aparte namen, Pleun vind ik leuk. Ook Anouk, al is dat geen aparte naam, Noah voor een jongen, of Mila, maar dat kan ook voor een meisje vind ik.

Welke telefoon heb je? En welke zou je nog graag willen hebben?
Cato: Ik heb de Samsung Galaxy Ace I. Jaaa, hele naam en ik weet hem uit mijn hoofd. Hij is nu anderhalf jaar oud en hij werkt nog steeds. 
Eva: Ik heb de Huawei Ascend Honour, HUH?? Ja, Huawei is een nieuw merk dat je in steeds meer winkels ziet, en radio 538 heeft het er ook steeds over. Ik wil nog steeds een Samsung Galaxy note 2.

Wat is het meest beschamende dat je afgelopen maand hebt gedaan?
Cato: Ehmm... Op een kinderspeelding in de tuin van een restaurant met mijn hockeyteam (als afsluiter van het jaar) gespeeld als een piraat. Tja...
Eva: Afgelopen maand? Laat me even denken... Samen met mijn nicht in onze BH over de Zoetermeerse Rijweg hardlopen, we hadden wel T-shirts aan, maar hebben die halverwege uitgedaan. Waarom? Tja, we zijn gewoon een beetje raar...


Keuzevraag: liever fietsen in de regen, maar daarna het geur van vers gras of liever zonneschijn en dan kijken naar verdorde bloemetjes?
Cato: Toch gek: maar ik ga voor het eerste. Dat is namelijk de lekkerste geur van de hele wereld! :)
Eva: Zonneschijn, lekker bruin worden en die bloemen groeien wel weer!

We vonden het erg leuk om in te vullen! Als je hem over wilt nemen, graag! Zeg het even in de comment (of als je hem al ingevuld hebt), vinden we leuk om te zien.

Wat zijn jouw antwoorden op deze vragen?
Foto's van WeHeartIt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥