22 mei 2013

Water ♥ Bikini's

Geschreven door: Eva

Het thema van deze week is water en als je iets met water gaat doen is een bikini nog al belangrijk! Dus ga ik nu wat bikini`s laten zien die mij heel erg aanspreken. Hoewel ik geen nieuwe nodig heb hoor! Ik heb er nu een stuk of 6.


Large
Deze bikini vind ik heel mooi! Vooral de kleuren, van mij had hij wel ietsje meer bedekend kunnen zijn. De studs of gouden kraaltjes, ik weet niet precies wat het zijn, zijn niet helemaal mijn ding. Maar het zwart witte vind ik heel gaaf!
Large
Wauw! Deze zijn allebei mijn favoriet!  Ik hou van de marine stijl, en de minty aztec print. En de een heeft een lang broekje (!) en de ander een lang topje! Dat vind ik zo mooi!!
Large
Wat een leuke kleur! En ik heb nogal ee zwak voor al die schattige stipjes, ik heb zelf ook een bikini met stipjes, mijn lievelings! 
Large
Uhm, moet ik nog iets zeggen? Marine stijl, hoog broekje, ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt!

Large
Ik vind deze bikini op zich niet zo bijzonder, ik vind alleen het hoge broekje heel mooi, deze is wel extreem hoog. Maar ik denk ook dat een effen zwarte bikini mooi afslankt, vooral met zo`n hoog taille broekje!
Large
Deze bikini is ook leuk! De print vind ik heel leuk, ik hou wel van een redelijk drukke print op een bikini! Hij heeft ook een lekkere zomer kleur!

Welke bikini vind jij het leukst?

Bron: WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥