5 juni 2013

Pink! ♥ Nail-art tutorial: schattige varkentjes

Geschreven door: Eva



Ik heb vandaag een nail art tutorial voor jullie!
Ik ben verslaafd aan nagellak en voel me kaal als ik niets op mijn vingers heb!
Experimenteren vind ik ook leuk, want altijd maar een saai kleurtje is een beetje saai, wel leuk, maar ik heb wat afwisseling nodig! Er zijn natuurlijk veel meiden die het net als ik erg leuk vinden, maar ook meiden die geen zin hebben in het eeuwige wachten tot de lak droog is, wat ik ook begrijp! En nail-art is dan helemaal afschuwelijk, daarom geef ik eerst wat tips voor ik begin met de tutorial!





1. Pak iets de drinken en te eten, dit kan je namelijk niet doen met natte nagels en ik heb altijd honger, dus dat is echt een must!
2. Zet je computer aan, ga filmpjes kijken ofzo als je lak droogt, of doe je TV aan.
3. Houd je telefoon bij de hand! Niets is irritanter als je die moet opdiepen uit je tas als hij afgaat.
4. Niet zo'n leuke maar, leg je schoolboeken klaar! Dan kan je leren als het droogt.
5. Als het dan nog niet snel genoeg gaat kan je bij de Action of de Kruidvat voor een paar euro een nageldroger kopen, een soort föhn voor je nagels. Je kan natuurlijk ook je föhn zelf op je nagels zetten, maar die is meestal heet en dat droogt je huid uit.

Oke! Dan kunnen we beginnen! Alleen zullen jullie geen foto's zien van mijn eigen nagels want ik ben met mijn domme hoofd mijn nagellak vergeten bij mijn moeder en ik had wel wat nagellak van Cato, maar het was niet genoeg! Ik had geen zwart en wit. Dus de volgende keer beter!

Je hebt twee verschillende soorten roze lakjes nodig: een hele lichtroze en een donkere kleur of een knalroze kleur.
Dan heb je nog een zwarte lak, een witte en natuurlijk een base- en een topcoat nodig! Je hebt ook een bobbypin nodug (dat is gewoon zo'n schuifspeldje) en een satéprikker. En als je het hebt kun je ook een striper gebruiken, dat is een heel dun kwastje die je los in alle nagellak kunt doen.
Weer even het geheugen opfrissen :)
Probeer een beetje het plaatje na te doen, dit was ook mijn voorbeeld.
Je begint met de lichte roze, hier lak je alle vingers mee.
Ik doe 2 laagjes want lichte kleuren dekken meestal niet zo goed.
Dan pak je je schuispeldje en maak je in het midden van je nagel met de knal of donkerroze twee stipjes tegen elkaar aan zodat het een soort ovaal wordt. En met zwart maak je een beetje daarboven twee stipjes, de ogen, die moeten best wel groot zijn want er moet nog witte stipjes in! Eerst wacht je tot dit droog is. Dan maak je in de zwarte oogjes witte stipjes en in het neusje doe je twee zwarte streepjes of stipjes. Als je wil kan je dan ook nog halve driehoekjes boven de oogjes maken als wenkbrauwtjes!
En dan zijn jouw varkentjes klaar!

Is het gelukt, als je het gemaakt hebt?

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥