22 juli 2013

Random ♥ Mijn 'What to wear'-outfits

Geschreven door: Cato

Ik heb de app What to Wear op mijn mobiel staan en als ik niks weet te verzinnen om aan te doen, kijk ik daar op! Nou heb ik net ontdekt dat er ook een site van 'What to Wear' bestaat. Anyway, mijn favoriete outfits!




Dit vind ik gewoon een ontzettend leuke outfit. Het past allemaal zo goed bij elkaar! Behalve die loafers vind ik alles geweldig. Want zeg nou zelf, wat is hier niet leuk uit?

Dit is eigenlijk een outfit die ik best draag als ik snel in iets makkelijk wil schieten. Lange broek, shirt, jasje/vest. Behalve die schoenen (again, haha) vind ik deze outfit weer heel erg leuk!
Lekker glitter-glamour! Print bij elkaar, stoffen bij elkaar, doen we! Toch zou ik dit zelf niet dragen, ietsjes too much, maar ik vond hem wel gaaf. 


Eerst: wauw, dat broekje! Zie je het goed? Het zijn serieuze luipaarden! Luipaardprínt vind ik nooit mooi, maar gewone luipaardjes wel. En die olifantenketting is natuurlijk al helemaal leuk.


Moet ik hier nog wat over zeggen? Whaa, die trui!!! Superlief! En die schoenen wil ik ook wel hebben, haha. Al met al een leuke outfit.


Ik viel voor dit jurkje. Wauw, wat mooi. Je ziet het niet zo goed, maar de bovenkant is ook nog doorzichtig. Dat is toch mooi? Ook een leuke knalkleur! En dat spijkerjasje is echt zo'n item die bij iedereen mooi staat. Het enige minpuntje: het tasje. Die kleur vind ik er niet echt bijpassen.

En we blijven nog even bij het roze. Dit is natuurlijk wel een beetje een overload aan roze, maar toch vond ik hem wel een hartje waard.

Ik kan nog duizenden outfits laten zien, maar als je zelf een kijkje neemt op de site kun je het natuurlijk ook zien.

Ken jij de app/website 'What to Wear'?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥