12 juli 2013

Random ♥ Snelle tip tussendoor

Geschreven door: Cato


Wat was ik geschrokken, zeg. Ik testte gewoon even voor de lol een nagellakje in de H&M op mijn pink. Een mooi, roze kleurtje. Niks mis mee. Na een week zat het er nog steeds op. Afgebladderd natuurlijk en door mij een stuk afgepeuterd, maar je zag het nog steeds. Op zich goede nagellak, zolang erop blijven zitten. 


Ik probeerde het er af te krijgen met remover. Ik boenen en boenen en boenen. Maar het verdween níet. Wat? Huh? Mijn hele pink deed zeer, alleen door dat stomme nagellakje. Dus ik pak mijn laptop en schrijf meteen een klein artikeltje. Dit dus.
Wat blijkt? Ik denk nog even goed na en bedenk me dan: oeps, heb ik in plaats van nagellakremover oogmake-up remover gebruikt? Euuhh, *schaamschaamschaam*. 

Ik rende meteen naar de badkamer, pakte de nagellakremover, gooide een grote scheut op een watje en de acetonlucht vulde de kamer. Dit was het moment van de waarheid. Was ik gewoon erg dom? Of had ik toch gelijk en was dit nagellakje met geen mogelijkheid van mijn nagel af te krijgen? 
Het watje wreef over mijn pinknagel en ja, hoor... Zomaar, helemaal, de roze kleur verdween. O, o, o, voortaan beter opletten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥